Obavy jsou přirozené…

Obavy jsou přirozené…
…avšak stejně přirozeně mizí s pocitem důvěry, bezpečí a poznáním.

Koučink ve firmě je zkratka k vyššímu výkonu. A říká se, že čas jsou peníze…
Takto napsáno to svádí k logickému kroku – okamžité objednávce kouče.

Ale!

Majitel, ředitel, zkrátka hlava firmy má oprávněné obavy. Co ve skutečnosti takový kouč s lidmi ve firmě provede? Jaké změny to opravdu přinese? V hlavě se začínají tvořit domněnky… příběhy s různými konci, a pokud převládají ty katastrofické, pak se hlava firmy rozhodne raději pro zachování stávajícího stavu. Čili zkratka se nekoná. Přitom je rozhodnutí založeno na nepodložených domněnkách.

Hlavo firmy, mám pro tebe tip! Vyzkoušej na sobě…

Poznáte osobu kouče i jeho postupy a metody. Pocítíte na vlastní kůži, co a jak se při práci s koučem proměňuje.
S koučovaným člověkem se děje přibližně toto…
– uvědomuje si více souvislostí
– vnímá sebe i své kolegy v jiném světle
– komunikuje vědoměji
– získává nadhled
– ve své práci nachází inovativní přístupy
– objevuje své silné stránky
– využívá strukturovaný přístup
– efektivněji využívá svůj čas
– zvyšuje se jeho sebedůvěra
– překážky vnímá jako příležitosti

Hlavo firmy, rozhodni se až teprve potom, co si ověříš na sobě a nastav si zkušební období…

Končí to začátkem… Postupně začnete získávat důvěru, s níž

přichází pocit bezpečí a poznání,
že koučink je skutečně zkratkou k vyšším výkonům.

Hlavo firmy přeji ti dostatek odhodlání k prvnímu kroku – vyzkoušet kouče.

Další zajímavé příspěvky

Corona virus v. leadership

V těžkých časech se rodí „osvícení“ vůdci… uvádí historie. Řada mých klientů si „osvíceným“ vůdcem přeje být. Poslední dny a velmi pravděpodobně ještě dost dalších nejsou úplně lehké… Málokde probíhá práce standardním způsobem, což s sebou přináší poptávku po nestandardních řešeních. Velká část práce se přesunula do „home office“. Čas jinak strávený cestou do práce tím pádem „zbývá“. Podle mého má teď každý manažer, vedoucí, ředitel, šéf, atd. velkou ŠANCI.

Detail článku

Charisma firmy jako marketingový nástroj?

Marketingový nástroj Charisma firmy je funkční metoda zvyšující loajalitu zaměstnanců i zákazníků. Má řadu dalších vlivů uvnitř firmy. Představte si charismatického člověka a pocit z něj aplikujte na firmu. I ta je tvořena lidmi...

Detail článku

Obavy jsou přirozené...

Koučink ve firmě je zkratka k vyššímu výkonu. A říká se, že čas jsou peníze… Takto napsáno to svádí k logickému kroku - okamžité objednávce kouče. Ale! Majitel, ředitel, zkrátka hlava firmy má oprávněné obavy. Co ve skutečnosti takový kouč s lidmi ve firmě provede?

Detail článku